dimarts, 3 de gener del 2012

Qüestions de pors

"Por de la por,
 de sentir aquest pànic 
tant súbtil i tant boig."
Avegades tinc por. És una por estranya, una por d'aquestes que no té nom. No ésuna simple por, és una por complexa, una por a coses que no sé o a coses quesé, una por als extrems, una por a la foscor, una por a no trobar el punt mig,a no saber canviar… és una por que s'arrela i em paral.litza i m'agafa ensilenci, sense que jo de vegades m'adoni que és aquí. És la por al present, lapor al futur i la por al passat. La por a estar sola. La por a noaconseguir-ho. És la por a la mala mar, a les tempestes, als passos enrere, alspensaments descontrolats, la por a ser com sóc.
Però no es pot viure depors; amb les pors, només es pot sobreviure. Així que ja n'hi ha prou; les porsnomés es poden vèncer d'una manera: enfrontant-s'hi. Intentant lluitar-hi, norendir-se.

-que fàcil són lesparaules, que difícils els fets-.