dissabte, 31 de desembre del 2011

Adéu 2011...

Aquesta nit aixecarem els copes i menjarem raïm i entre abraçades ens direm bon any. I creurem que si, que l'any que ve serà millor. I en silenci, un per un, mirarem enrere i pensarem amb el propi 2011. Jo pensaré que ha estat el primer any de vida, malgrat tot. M'agafaré a la idea de que encara pot ser millor. Recordaré tots els moments que he viscut, els que he rigut, també els que he plorat. Pensaré amb totes les persones que han estat claus i en les que fa un any amb prou feina coneixia i ara, són imprescindibles. Recordaré el sol de primavera, la platja de l'agost i les escapades de tardor. Somriuré. També hi haurà temps per recordar tots els canvis que encara no he fet, tots els somnis que he ofegat, però no em quedaré encallada, m'agafaré a ells per lluitar-hi durant el 2012. Tancaré els ulls, quan ningú em vegi, i sentiré que val la pena viure. Només per tots els bons moments que em deixa aquest 2011, val la pena. Gràcies a tots els que els heu fet possible, vosaltres ja sabeu qui sou.


1 comentari:

Espirals de vidre ha dit...

Gràcies per deixar petjada :) I igualment, bon any!