dissabte, 10 de març del 2012

Si un dia...

"..mira la vida como vuelve y te sorprende,
mira a vida que fondo tiene el cajón,
mira la vida que regala todas las flores que tiene
aunque algunas las arranque con dolor..."




Si un dia em desperto i veig el terra sobre els meus peus i tinc la sensació de balancejar-me abans de caure a l'infinit, i sento una inestabilitat coneguda que em rossega per dins i intento caminar però només faig un petit pas que no sé si em porta enlloc i obro els ulls sense saber el que passarà i sento una fiblada de por i camino sense direcció i t'adones que vull cridar a algú perquè necessito una mà on agafar-me però només parlo amb silencis i el meu univers dona voltes en un cercle que tu no entens però del que sé escapar...



Si això passa, parla'm de tots els somnis que no puc deixar escapar, parla'm de tu, de mi, de les il·lusions, de les oportunitats, dels dies de sol que esborren les tempestes, embolica'm amb la mirada i encara que jo no et deixi, abraça'm. 

1 comentari:

Pat Casalà ha dit...

Abraçada!!! Va per endavant!! Per si un dia la necessites i no la trobes!!
:-)