dimecres, 15 de febrer del 2012

"Que tinguis sort..."

"Que tinguem sort, que trobem tot el que ens va mancar ahir..:"



Tanques una etapa i al mateix temps, la tanquem nosaltres; la tanquem nosaltres perquè ja res serà igual cada matí, cada migdia, ni cada tarda. Ja res serà igual sense sortir a fer el café, ni poder partir-me el pa del dinar, ni tampoc ananat a buscar aigua al bar. Ja res serà igual quan vagi a veure a la Carme, ni quan el meu dia sigui gris i fosc i no trobi un racó un amagar-me. Ja res serà igual sense veure't posar-te nerviosa ni sense veure't llençar el mòbil o el timer. Ja res serà igual sense la teva cara de no haver trencat mai un plat demanant-me permís per sortir a fumar. Ja res serà igual sense ballar la Jennifer pels passadissos, ni sense fent vols amb el meu casc d'adolescent. Ja res serà igual quan em diguin on tinc a la meva novia i jo rigui i els hi digui que gràcies a Déu a mi no m'agraden les dones. Res serà igual quan vagi pels passadissos sense la meva monocori, ni quan a les 5 no m'hagi d'esperar fins les 6 per anar a prendre alguna cosa... res serà igual i jo avui només ser que et trobaré a faltar... i no pas poc.

Molta molta sort... i que no perdem tot el que ara hem trobat... I per tot això i molt més, gràcies.

3 comentaris:

Pat Casalà ha dit...

Jo també li desitjo molta sort!!! Quan torni també la trobaré a faltar!! Un petó per les dues!!!

Espirals de vidre ha dit...

Pat torna aviat.... que jo ara estic més sola que els conills abans de morir-se aqui jajajajajja

Anònim ha dit...

Ara sí que ja no he pogut més i he explotat...res serà igual però no perdrem el que hem trobat, t'ho juro!

Jo també et trobaré molt a faltar monocori, ja ho saps! Ja et trobo a faltar ara!


Ànimuuussss!! jajajaja