dimecres, 12 d’octubre del 2011

Records


"..els records van començar a arribar fins al meu llit com en una desfilada de ritme mil.limètric. Gairabé podia veure'ls com m'empaitaven, enterrant en filera per la porta del fons del pavelló, aquella nau gran i plena de claror. Records vius, autònoms, grans i petits, que s'acostaven l'un darrera l'altre i d'un salt s'enfilaven a sobre el matalàs i em pujaven pel cos fins que, per una orella, o per sota de les ungles, o pels porus de la pell, se m'endinsaven al cervell i com si diguéssim l'apallissaven sense indici de pietat amb imatges i moments que la meva voluntat hauria volgut no haver rememorat mai més. I després, quan la tribu de records encara continuava arribant però la seva presència era cada cop menys sorollosa, amb una fredor atroç va començar a envair-me com una borradura la necessitat d'analitzar-ho tot, de trobar una causa i una raó per a cadascun dels esdeveniments..."

María Dueñas, El temps entre costures

2 comentaris:

Pat Casalà ha dit...

És un gran llibre, Ari!!!! Saps que Antena 3 ha comprat els drets i farà una sèrie de televisió sobre el llibre??? Pot estar bé, no creus? Un petó!

Espirals de vidre ha dit...

l'estic llegint ara... em té enganxada i m'encanta l'estil en què està escrit!
No sabia això de la sèrie.. però si, pot estar bé :)