dissabte, 15 d’octubre del 2011

Prou



I ara dic prou

Prou als somnis diluïts, prou als pensaments encapsats, prou d’ofegar sentiments, prou de construir silencis, prou al temps llençat per la finestra, prou els poemes que parlen de dolor i prou a obligar-se a acceptar el que no es vol acceptar. Prou als abismes del meu món, prou als passos enrere, prou a les menjades d’olla innecessàries i prou al sentiment d’inferioritat. Prou a l’autoodi, prou a les oportunitats esborrades, prou a les màscares posades, prou a les corrents subterrànies, prou d’aterrar somriures. Prou al verí recorrent per les meves venes, prou a les cançons apagades. Prou a les barreres al meu voltant, prou a la rigidesa en què omplo els meus dies i prou a flors espatllades. Prou als cels estripats i als núvols amb gust amarg, prou a les passes que m’allunyen de la vida i prou a moments del passat que m’impedeixen viure el present. Prou a les mirades enfosquides, prou a les nits eternes, prou a deixar escapar la vida i prou a les gotes de pluja sobre el meu cap. Prou a tot i a res, prou a una etapa que ha de ser record i prou a una experiència que m’ha fet canviar la meva manera de mirar la vida. Prou a no tancar portes del passat, prou a no obrir finestres al present i prou a oblidar-me de mi. Prou a perdre’m entre els meus propis pensaments, prou a les excuses barates, prou als fils que m’enreden i prou a les pors ignorades. Prou a les fugides, prop a tancar els ulls a la realitat i prou a les disfresses.

He dit prou. Però és un prou –o un conjunt de prous- més important que cap altre prou. Perquè si ja fa un any que he aprés a viure, un any que m'he deixat agafar per noves mans i noves experiències, ara puc fer un últim salt, un nou prou. Un prou a algú que no es mereix robar-me ni un segon més. Em torno a posar les piles... perquè he decidit que aquí ja no hi ha espai per ningú més que jo i els que m'estimo.

1 comentari:

Pat Casalà ha dit...

Molt ben dit!!! I ara prou de dir prou i a viure i a somriure!!!! Un petó!